De tijd vliegt - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Amber Rombout - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Amber Rombout - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber

02 Maart 2014 | Nederland, Dordrecht

Hallo allemaal! zoals jullie weten, vertrek in 28 maart met 7 andere studenten en 1 docent naar Cameroon.

We vliegen vanaf Brussel naar Douala.
We komen daar rond 5 uur aan en slapen die nacht in een klooster. De volgende ochtend vertrekken we naar Bamenda. Daar blijven we een aantal dagen, daarna vertrekken we naar Njinikom! Ik heb er heel erg veel zin in en ik hoop dat ik daar heel veel ga leren en een hoop nieuwe ervaringen ga opdoen! via deze site kunnen jullie mij volgen. Ik probeer zo vaak mogelijk berichten te plaatsen. dat zal niet gemakkelijk gaan omdat we daar niet altijd internet hebben.

Liefs Amber

  • 27 Maart 2014 - 06:32

    Peter Gerritsen:

    Beste Amber, ik ben de content manager van de Stedenband Dordrecht-Bamenda oftewel ik hou de Facebook pagina bij. Ik wens jullie heel veel succes en ga vooral ook genieten van deze bijzondere reis. Laat ons vooral delen in alle avonturen die jullie gaan ondernemen. En ook al is het een stage (dus hard werken) er zullen zeker ook momenten zijn om de omgeving te verkennen. Zet hem op.

  • 27 Maart 2014 - 10:20

    Andre:

    Succes Amber, ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Andre

  • 30 Maart 2014 - 14:18

    Gonnie Walrecht:

    Hallo Amber, fantastisch dat je doorgezet hebt om een stageperiode te doen in Kameroen.
    Je zit nu al in Njinikom, een vliegreis, een overnachting en de trip via Bamenda naar Njinikom.
    Ik wens je een goede tijd daar bij de weeskinderen. Jullie zullen veel ervaringen opdoen.
    'k Volg je via je reisverslag . Heb het goed. groet Gonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 9710

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 06 Juni 2014

Njinikom 2014

Landen bezocht: